Search this blog

Labels

lørdag 19. mars 2011

Endelig har pakkene fra Iherb kommet! O happy day!

Da har pakkene mine kommet.. Skulle hente tre av dem på fredag, men posten hadde sendt ut varsel for tidlig og de hadde ikke kommet. I går hadde alle unntatt en av dem ankommet (regner med at jeg kan hente den i dag). Jeg har allerede prøvd Tart Cherry juice. Den blandet jeg med vann og det smakte saft. Skal blant annet kunne hjelpe deg å sove. Jeg sov ikke så godt, da jeg har fått en muskelknute på skulderen, men ble døsig etterpå da. Kan skrive mer om produktene etterhvert som jeg prøver dem. Det kommer sikkert noen oppskrifter også etterhvert... ;)

Jeg drakk også Pukka Night Time te som jeg også liker veldig godt. Kan kjøpes her. Den smaker godt og hjelper deg til å få en god natts søvn. I dag er jeg i hvert fall mye bedre. Smurte meg med lavendelolje i går, brukte varmepute og hørte på rolig musikk :) Temaet mitt på yogaklassene denne uka har vært snillhet, så det har jeg jo fått mulighet til å jobbe med... Er takknemmelig i dag! Er det ikke fantastisk at det er sol, at vi kan puste og nyte god mat?!

"Life is so hard. How can we be anything but kind?" (Buddha's Little Instruction Book, Jack Kornfield). Når livet er tøft, prøv å være ekstra snill og god mot deg selv og dem rundt deg. Jeg lover at det vil hjelpe deg. Husk at det snilleste du kan gjøre mot deg selv er å gi deg selv din fulle oppmerksomhet. Så bruk et par minutter hver dag til å lytte til deg selv (gjøre en yoga øvelse, lytt til pusten eller mediter litt). Noen få minutter hver dag, kan ha en stor effekt. Og alle har tid til seg selv 5-10 min hver dag!

Ha en strålende lørdag! <3

1 kommentar:

jenny sa...

Hei pus, morsomt å lese i bloggen din og gleder meg til å lese mer etterhvert som du legger inn ;) Jeg syns jo det er spesielt gøy med mat innleggene da jeg som du vet er mildt... intresert i mat....KJEMPE FIN BLOGG!!! Hilsen Lille Søster