Search this blog

Labels

onsdag 23. februar 2011

Sunshine award


Fikk en sunshine reward for veldig lenge siden av Aina som skriver om sminke på sin blogg (masse bra tips og tutorials) http://ainak.wordpress.com . Jeg ønsker nå å gi en award til de bloggerne jeg følger og liker <3

Sunshine AwardThese are the rules for the award.
1- Post the logo within your blog or post.
2- Pass the award onto several other bloggers.
3- Link the nominees within your post.
4- Let the nominees know they have received an award by commenting on their blog.
Share the love and link to the person from whom you received this award.

Mjuugly's blogg Anette skriver om sunn, glutenfri, sukkerfri og rå mat. Hun skriver også litt om livet sitt og legger ut masse fantastiske oppskrifter og tips. En av mine favoritter! 
Siljesreise.com Silje legger ut masse lekre sunne oppskrifter (masse rå mat og supermat). Hun forteller også om de nydelige kattene hun er fosterhjem for. Herlig!
Superlivsstil er enda en blogg med masse bra oppskrifter og tips for deg som vil leve sunt. Anita som skriver bloggen har gått ned mye i vekt med hjelp av en sunn, rå livsstil. Inspirerende :)
Norwayveggie masse bra vegetaroppskrifter.

4 kommentarer:

Silje Silje sa...

Så hyggelig! :-) Tusentakk!

Francesca sa...

Bare hyggelig! Takk skal du ha for at du deler inspirerende og sunne oppskrifter. Gleder meg til å prøve flere av dem ;)

mjuuugly sa...

Tusen takk, det var koselig av deg. Men jeg har valgt å stå over slike, håper det går bra :) Jeg er følger av bloggen din nå. Første gang jeg var her inne i dag, men garantert ikke siste!

Francesca sa...

Det er helt ok :) Så hyggelig at du vil følge med på min blogg!